Tijd voor vrijzinnig-democratisch populisme

Mark Giebels mark at GIEBELS.ORG
Thu Mar 24 23:50:37 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

<-----Original Message----->
>From: Dr. Marc-Alexander Fluks
> Mark Giebels :
>
> He jesses Mark, je bent toch niet serieus hoop ik ?

Tuurlijk wel.

> Een vrijzinnig-democraat is per definitie elitair, niet populistisch.

Daar is geen enkele reden voor.

> Die 'tijd' komt er dus niet.

Kans is klein, maar is onze enige hoop.

>Geef mijn portie maar aan fikkie... we hebben een tweede Van Mierlo
>nodig.

Zo iemand inderdaad, maar dan nog populistischer, niet slechts
aansprekend voor academici. Iemand die het volk in beweging kan brengen
tegen de conservatieve krachten van de regenten. Die olifantenhuid van
geborgenheid die over het Nederlandse volk ligt moet eerst doorgestoken
worden voordat er daadwerkelijk iets kan veranderen in dit land.

Groeten,
Mark Giebels