Overleeft D66 deze crisis ?

Bart Meerdink bm_web at XS4ALL.NL
Thu Mar 24 21:35:05 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Glenn Mellonius wrote:

> Zo gauw mogelijk als lijsttrekker de verkiezingen in?
> Voordat Wiegel zich ergens in gemanoeuvreerd heeft?

Ik vraag me af of van Aartsen buiten de traditionele VVD-achterban veel
mensen aanspreekt. Wiegel zou vrijwel zeker meer zetels krijgen, tenzij
hij aan eigen overmoed ten gronde gaat.

Als ik Wilders was zou ik niet graag tegen Wiegel uitkomen.

Nu ik er over nadenk is het politieke landschap in Nederland toch wel
heel erg deprimerend geworden. Ideale omstandigheden voor een tweede
Fortuyn, die er helaas ook al niet is.

Zelfs de ster van Lousewies van de Laan lijkt nogal verbleekt. Heel
misschien dat haar naamgenoot Medy van der Laan iets voor D66 kan gaan
betekenen.

Bart Meerdink