Homo page D66

Wed Mar 16 23:20:11 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Ik, eerder:

 Da Prinz <geensloof at YAHOO.COM>:
>Die mop was misschien wel aardig, maar de leeuwentemmer zelf sloeg als
>kut op dirk.

 Ja, precies. Dat was dus hetgeen ik betoogde. Ik zette er ter inleiding
 een grapje boven. (Een uur later herinnerde ik me dat de grap eigenlijk
 van Freek de Jonge was, trouwens...)

 Ter illustratie zocht ik iets dat iedereen (behalve de leeuwentemmers
 onder ons) kan begrijpen. Vervang 'leeuwentemmer' door 'homo' en nie-
 mand ziet het... terzij men daar dus op wijst (bij deze voor de tweede
 keer zodat ook de leeuwentemmers...).