Drie soorten misdaad: terroristen hebben geen rechten

Dik geensloof at YAHOO.COM
Sun Mar 13 09:42:39 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

knipknipknip
Dit mallotenland heeft geen kloten. Is als de dood dat
Grote Broer ze niet langer als partner ziet en
economische sancties treft. Ze willen een rol in
Europa EN ze willen Grote Broer zijn kont kussen.
Een spagaat voor girlieman. It takes balls om een
echte positie in te nemen, en daar ontbreekt het
Holland al lang aan.
Calvinisten zijn van het bezit

Da Prins