PvdA: 20.000 banen a fl. 143.000

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Wed Jun 29 08:28:37 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik ben nog skeptischer, Fritz,

Dat spaarloon blijft ook lekker zitten waar het zit, ook al gaan de hekken
eromheen weg. Dankzij het  cyclische beleid van marktist Zalm hebben nog
steeds weinig mensen vertrouwen in de economie. En waarom zou men dan
consumeren of investeren?

Kortom, allemaal window dressing. Van dat PvdA-plan heb ik te weinig
gelezen om daar direct een oordeel over te hebben. Bestaat er ergens een
uitgebreide versie?

hv,u
------