gemeente staking

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Thu Jun 30 00:43:03 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ach Marc,

Ik heb jaren meegedaan met de kranslegging namens de gemeente Utrecht op 25
februari bij jullie, en vervolgens een Amsterdammetje gedronken in een
stamkroeg om de hoek , maar transporteert het openbaar vervoer me nu ook
naar een KZ positie (mijn werk ligt aan de Kralingse Zoom, afgekort locatie
KZ)?

Groet,

Tjerk