D66-prominenten schrijven brief

Wed Jun 29 18:10:55 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Zou de politiek echt zijn handen terugtrekken en slechts een
Raad-van-bestuurslid en netmanager per net aanstellen, dan krijg je vanzelf
alleen op de mede-NOS-evenementenzender 2 ook sport in het nieuws, maar
waarschijnlijk en meestal niet op 1 en 3 in hun eigen net-afgestemde
NOS-bulletins, want bijna nooit relevant daar.

Op 2 vloeien de journaals en sport al in elkaar over, wat daar prima is
voorzover sport ook niet-commercieel maatschappelijk relevant is, en dus
mede betaald uit belastingen. Maar ja, een overkoepelend D66-netmanager
"maakt" nu programma's...

Zelfs de BBC, Belgen en Duitsers hebben helderder voorspelbare profielen per
net met er zich thuisvoelende programmakraamkamers en makers dan wij al
bereikt hebben en nu weer verder doen verdwijnen.