gemeente staking

Glenn Mellonius glenn at MELLONIUS.NL
Wed Jun 29 14:00:47 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At Wednesday 29-6-2005 10:50, Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:
>REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
><knip>
>In Mokum staken vandaag alle gemeenteambtenaren.

Hoe kom je daarbij?
Sommige ambtenaren bedienen dusdanig belangrijke processen dat ze niet
mogen staken.
Het is dat ik nu vakantie heb, anders had ik niet gemogen.
Of had je liever gehad dat er geen drinkwater meer uit de kraan kwam, dat
wegens geen druk in de leidingen in de grond, de ziektekiemen in die
leidingen binnendrongen, en dat er 1 week gespoeld moet worden, en heel
Amsterdam en omgeving 1 week geen drinkwater heeft?

Glenn.