TOEKOMSTVISIE KABINET OVER PUBLIEKE OMROEP

Sat Jun 25 11:20:29 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk e.a,

Kan iemand mij uitleggen waarom de NPS weg moet?
Mag ik dan mijn omroepbelastingdeel terug?

Ik kijk en luister eigenlijk vooral NPS-programma's,
een docu uit Het uur van de wolf heb ik zelfs op video en al tig keer met
anderen bekeken.

De programma's van de NPS, op tv en radio, zijn de weinige die de rustige en
diepe kwaliteit van de BBC en de Duitsers en Belgen halen.
Dat vermoeiende hijgerige van die omroep- en commerciële programma's
ontbreekt.

En dat moet nu juist vooral weg of een stuk minder uit de publieke middelen?
Onbegrijpelijk, voor mij.

En dat Roger van Boxtel er voorzitter van is (naast zijn baan bij een
zorgverzekeraar) zoals de staatstelevisie vol zit met partijgenoten (zoals
een kwijl als netmanager die kwebbelt dat ie programma's "maakt"), hindert
me niet hoor. Ook al vind ik hem een gehaktbal.

Kom op Roger, i.p.v. je lobbyen bij je partijgenoten voor het zorgstelsel op
maat voor je zorgverzekeraar had ik je met hen liever vriendjes zien blijven
voor de NPS. Doe je weer net niet iets goeds...  :(

Fritz