Wat is een verkiezingsprogramma nog waard?

Ger gmw.arts at HOME.NL
Wed Jun 22 07:50:37 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Geweldig Bert. Dus je laat je door je regeringspartner daarvoor gebruiken?
Blijft onverlet wat er in jullie verkiezingsprogramma stond en wat het
standpunt nu is, net als met de Waddenzee.
Is die achterkamerpolitiek ook niet waar tot vannacht? vertel me eens wat
het debat vandaag in de kamer nog voor waarde heeft nu het al helemaal is
voorgebakken. Dualisme heette het toch he? Laat me niet lachen.
En je wil ons wijsmaken dat er tussen die drie niet is gesproken van, wij
hebben ook water bij de wijn gedaan bij....... enz. Dus nu moeten jullie ook
etc.
Je wist trouwens al erg vroeg, om 10.47 uur wat er de afgelopen avond is
besproken. Zalm en onze nationale clown zijn er nog aan te pas gekomen.
Maar och Bert, het gaat maar over de belangen van heel veel zieke mensen dus
waar maak je je druk om. Stort je nu maar op Verdonk, die uitstekend model
staat voor de betrouwbaarheid van dit kabinet. Liegen en bedriegen, en met
de coalitie achter je loopt ze niet zoveel gevaar toch?
Ben erg benieuwd of we weer belanden in de sorry-cultuur.

Ger