Werk,werk,werk?

Fri Jun 17 14:09:02 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Je constateert dus slechts dat iemand net als iedereen calculeert want
keuzes maakt, en niemand moet zeuren, en gaat niet in op mijn inbreng van
onzinnige regels op basis van achterhaalde uitgangspunten, namelijk dat
omstandigheden onbeïnvloedbaar zijn. Calculeren ofwel keuzes maken is des
levens, gelukkig, de tijd van vastliggende bestemmingen is immers voorbij.
Regels die meer dan nodig nog steeds belonen of straffen alsof bestemmingen
vastliggen zijn onzinnig.