Werk,werk,werk?

Ger gmw.arts at HOME.NL
Thu Jun 16 13:05:38 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Net zoiets als de wachtgelden voor politici bedoel je eigenlijk. Die is
bedoeld om mensen niet zonder inkomen te zetten als de politieke carriere
stopt. En niet even 14 dagen langer aanblijven voor je burgermeester wordt
om eventueel de rest van je leven niet meer te hoeven werken.
Zo bedoel je dat?

Ger