Tekst brief coalitie-troika (was: Na ASO ook de coalitie)

Thu Jun 16 12:39:49 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

De vraag is ook of overheidsingrijpen echt effect heeft, Mark,

Die nieuwe diagnose behandel codes zijn bijvoorbeeld erg fictief.
En zelfstandige zorgaanbieders aan werkwijzen en tarieven binden levert
ontsnappingen op, zoals de ramp met de ziekenfondstandartsen, boren boren
verdienen verdienen.

Fritz