Na ASO ook de coalitie

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Wed Jun 15 08:39:26 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Kennelijk zijn de regeringspartijen nogal bang voor de artsen, echte
professionele middenklassers. Ik denk dat die ingezonden brief in de
Volkskrant contraproductief zal werken. Het publiek minacht al massaal
Balkje-2, dat wordt nu versterkt nu de Balkjes een geachte beroepsgroep
aanvallen.

Blijft een probleem dat Bosje en consorten weinig alternatief vormen. Ik
acht het overigens niet ondenkbaar dat Bos (PvdA) en Halsema (GL) nog voor
de komende verkiezingen opzij worden gezet wegens falende oppositie en hun
slaafse Pro-Grondwet houding.

hv,u
------