Leestip: Fantastisch Newsweek-stuk over problematiek Europa...

Martijn Meijering mmeijeri at XS4ALL.NL
Mon Jun 13 22:19:38 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>  Omdat het goed is. Da's toch niet zo raar ?

Ik vind het ook een goed stuk. Dat doet mij denken dat tenminste een van
ons beiden het meer dan verwaarloosbaar verkeerd begrijpt ;-)

>  Jij en ik zouden beiden een ander stuk schrijven (ik zou ingaan op de
> oplos-
>  singen, jij zou problemen blijven negeren) maar dit is een mooi,
> evenwichtig,
>  compromis: de problemen onderkennen maar er niets aan doen.

Huh? Ik dacht dat ik twee onderdelen van de oplossing noemde: radicale
flexibilisering van de arbeidsmarkt en de dienstenrichtlijn. Maar ik hoor
graag jouw oplossing.

>  Zo geformuleerd vat men divergentie kwalitatief op terwijl het een
> kwanti-
>  tatief begrip zij (inmiddels stuitte ik ook al op 'een gebrek aan
> convergen-
>  tie').

Wat voor convergentie wenst u meneer: puntsgewijze convergentie, uniforme
convergentie, convergentie op compacta, L^p convergentie, H^p
convergentie, zwakke convergentie, sterke convergentie, convergentie in
norm? Voor elke epsilon>0 bestaat er immers een n_0=n_0(epsilon) \in N
zodat voor alle n>n_0 geldt dat...

:-)

Maar leg uit...

[snip]

>  Maar wordt het Mussert of Moskou ?

Geen van beiden, dunkt mij. Wat dunkt jou?