Euro klapt op dit moment in elkaar

Ger gmw.arts at HOME.NL
Mon Jun 13 16:46:34 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Nee hoor Bert het is helemaal niet erg, de hoge prijzen door de euro hadden
we toch al en door  het stijgen van de olieprijzen maakt onze overheid er
lekker makkelijk misbruik omdat de daardoor de gas en enegrieprijzen
meestijgen en daardoor de opbrengsten van de overheid. Dus het is juist een
hele goede zaak, en och, dat de mensen het bijna of niet meer kunnen betalen
is niet zo erg toch?
De mensen die geen auto kunnen rijden hoeven welliswaar geen brandstof te
kopen aan de pomp maar moeten niet zeuren dar ze mogen meedelen in sijging
van de olie.
Overigens is de zwakte van Europa een politieke zwakte en dat mag de
politiek zich weer aantrekken. In feite hebben we dus de hoge olieprijs mede
te danken aan al dat politiek geklungel. Ongelooflijk toch eigenlijk dat er
mensen waren die beweerden dat de EU en de Euro ons zoveel zou opleveren he?
Of wellicht hebben ze daar de hoge olieprijs mee bedoeld. En daarmee niet
alleen de energie maar ook de vele producten die op oliebasis worden
vervaardigd.
We worden zo steeds blijer met Europa. Lang leven eur opa Zalm.

Ger