Online Opinie-onderzoek Euro

Dik geensloof at YAHOO.COM
Sat Jun 11 00:00:07 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Het bedrag is niet zo belangrijk, omdat ieder
belastingstelsel geld sprokkelt op zijn manier.

Waar de Californians doodziek van waren was de
dikwijls arbitraire manier van verhogingen en
waardevaststelling van zijn huis. Dit leidde, net als
in het Nederland van nu, tot lasten verzwaringen
zonder enige compensatie en dus tot budgetaire
problemen bij de burgers.
DAAR maakte Prop 13 middels een referendum dus
voorgoed een einde aan.

Snappy fu?

--- Tjerk Jouwstra <tjouwstra at wxs.nl> wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Dikky,

> en hoe de California belastingbetaler de Onroerend
> Goed >Belasting al in 1978 opgelost heeft:

> (onroerend goed belasting) nooit meer dan 1% van de
> verkoopwaarde >van het huis kon zijn.

> property tax betalen. Er zijn geen tussentijdse

> dollar Property tax.

> bij verkoop zou de nieuwe eigenaar 2.500,= property
> tax >moeten betalen..

> bestaat uiteraard niet!
>

> Volgens de gemeentelijke taxateurs is mijn
> appartement momenteel € 194.000 waard, de
> [...]

Discover Yahoo!
Find restaurants, movies, travel and more fun for the weekend. Check it out!
http://discover.yahoo.com/weekend.html