Online Opinie-onderzoek Euro

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Fri Jun 10 14:49:43 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ger wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Volgens mij wel Henk.

Dat zou niet mogen, Ger immers dit kabinet ging het allemaal
transparant maken.

> Hoe moeten we de mensen op de mouw spelden, mocht straks op een of andere
> wijze de economie weer wat aan zou trkken dat dit dan door BII komt?

Niet zo moeilijk, Ger het komt ook door BII het bij de
laagst betaalden weghaalt. Diegenen die toch niets in de pap
te brokkelen hebben.

Dat gaan ze er natuurlijk niet bij vertellen. Ook niet dat
de subsidies gaan naar bedrijfstakken die weer subsdidies
krijgen van subsidie die voor de zwaksten bedoeld was, maar
in onze zeer transparante bestuurlijke structuur, waardoor
EU politici en nationale politici elkaar weer heerlijk tegen
kunnen spreken zonder helder te kunnen maken overigtens hoe
het dan wel zit. Met die structuur tracht dit onnozel
kabinet net te doen of EU helemaal geen enkele invloed
heeft, behalve dat de kar VOORUIT moet.

Maar let op, Bert komt het ons uitleggen vandaag.
In het kader van de politiek dichter bij de burger. :)

Ik hoop wel dat het hem lukt, want het kabinet heeft is tot
op heden niet erg succesvol geweest in het uitleggen. Van
die laatste weten we dat ze nergens voor terugdeinzen, dus
zullen ze elk succesje verkopen, desnoods met propaganda dat
het een succesvolle ploeg is.

Voor die kneuzen kloppen ze later (als het goed zichtbaar
is) wel weer bij de EU aan voor een of ander onnozel
projectje. Wedden?

Henk Elegeert