Online Opinie-onderzoek Euro

Thu Jun 9 12:02:17 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

De Telegraaf/Bureau Consumenten Onderzoek doet vandaag een online
opinie-onderzoek naar de Euro !
  http://response.questback.com/Consumentenonderzoek/stelling/

Meedoen dus...!

Dit zijn de vragen:
* Ik ben blij met de euro als betaalmiddel.
* Het kabinet heeft jarenlang de waarheid gesproken over de zegeningen van
  de euro.
* Het volgende referendum moet over de euro gaan.
* Ik vind de euro ideaal als Europees betaalmiddel.
* Zou u bij Tweede Kamerverkiezingen overwegen op een partij te stemmen
  die de gulden terug wil als wettig betaalmiddel?
* Hieronder worden enkele sectoren genoemd. Kunt u bij elke sector aangeven
  in welke mate u vindt dat de prijzen zijn veranderd sinds de invoering van
  de euro?
* Van welk van onderstaande sectoren vindt u dat de prijzen het meest zijn
  gestegen?
* Kunt u aangeven of u het gevoel heeft dat u sinds de invoering van de
  euro meer of minder geld hebt te besteden?
* Ik reken bedragen nog steeds om in guldens.
* Kunt u in enkele zinnen aangeven wat u van de euro vindt?
* U bent man/vrouw ?
* In welke leeftijdscategorie valt u?