Vooruit !

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Mon Jun 6 12:36:43 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ger wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> De film en het boek niet maar wel het spel op een X-box. Dat is vele malen
> beter hoor, daar kan je hem sturen.

Wow! Wat een optie. Waar bestuur je hem mee? :)

> van

> Is dat belangrijk dan?

Ach nee, het is ook een zeurkous die De Gucht. Meent, dom
genoeg, dat het aan de campagne heeft gelegen en sleept
Fortuyn erbij.

Nu was dat geen fraai staaltje, maar dat ie voor een
referendum zorgt in Belgie!

> Je zou er bijna aan wennen.

Ja, er moeten er op het matje komen. Maar waarvoor eigenlijk?

> Vandaar geen rederendum natuurlijk.

Ah neen he, wij ebben ier onze flipke de winter (Vlaams
Belang) he. En die gaat dan ook campagne voeren, he. Zie de...

> De European Dream? Wakker worden allemaal!!!!!

Het rommelt al langer ....

http://www.civismundi.nl/Contact/Jaargang_2004/2004_-_1_Uitbreiding_Europa/2004_-_1_Oude_europa_en_Jihad_/body_2004_-_1_oude_europa_en_jihad_.html
2004 - 1 Oude europa en Jihad Lite

"... in West-Europa bestaat rond de Irak-oorlog een
overduidelijk kloof tussen het electoraat en het politieke
establishment. Bovendien laten de vlaggen, demonstraties en
protesten veel duidelijker zien waar de grenzen tussen het
oude en nieuwe Europa ...
"

Henk Elegeert