D66 over uitslag referendum

Thu Jun 2 14:14:16 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Errug he, Henk,

Vreselijk, "onze"enige vertegenwoordiger in het Europees Parlement, wat een
warhoofd.

Sophietje moet met het rietje...

Partijreferendum om haar terug te roepen en een democraat die kiezers
begrijpt af te vaardigen?

Om eindelijk het vertrouwen van volksvertegenwoordigers in alle kiezers en
al hun tegenargumenten versus het partijtjes-papegaaiencircuit te
herstellen?

Haar pogingen met die van het CDA alles andersom te definiëren in termen van
vertrouwen herstellen in henzelf en hun eenzijdige ideeën beginnen nu echt
zielig te worden. Oogkleppen op en oordoppen in, hellup... Blik op oneindig
en verstand op nul... Brrrrr

Fritz