diversiteit van de argumenten pro of contra

Thu Jun 2 11:27:03 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Klopt,

Helaas maakt D66 zich er ook weer schuldig aan, zie de posting met officiële
reacties, van Marc. En niet alleen verdeeldheid qua argumenten maar ook
emoties kleven voorstanders evenzeer aan. Alles is om te draaien. wat erover
in de officiële D66-reacties wordt gebazeld, met name het geklets van meisje
Sophie, vreselijk. Om het bij één te laten: de schade die ze met de haren
heeft aangericht en nog steeds verder aanricht is enorm.

Fritz