Op de site van D66: Meer vrijheid voor de uitzendbranche. Aldus Bert Bakker

Martijn Meijering mmeijeri at XS4ALL.NL
Fri Jul 29 23:05:13 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Klopt helemaal Fritz, idem of misschien nog beter in Zweden.
> ASO doet exact het tegenovergestelde en de scandinavische landen draaien
> qua
> economie stukken beter.
> Zou men dat daar nu eens gaan beseffen dan waren we stukken verder op weg.

Kijk eens aan! Op dit punt zitten we bijna op dezelfde golflengte. In
Denemarken gaan naar ik heb begrepen overigens steeds meer stemmen op om
gesubsidieerde arbeid in te voeren. Het is trouwens niet zo dat het
kabinet het tegenovergestelde doet van wat er in Denemarken gebeurt. Wat
Bert Bakker bepleit is nu juist verdere flexibilisering van de
arbeidsmarkt, iets waar ze in Denemarken dus al erg ver mee zijn. En we
hebben dat hier nog harder nodig dan in Denemarken, omdat wij wel meedoen
met de euro en de Denen niet.