Iranese homo-executie blijkt verzinsel (was: Hoe ontduikt een beetje terrorist de AIVD ook al weer ?)

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Thu Jul 28 17:40:58 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Fritz van Rikxoort wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Tuurlijk, Marc,
>
> Die andere 4000 en alle vrouwen hadden ook hun misdaden begaan
> zogenaamd. In andere berichten wordt juist de verkrachting als verzonnen
> aangehaald. Zoals ook misdaden van vrouwen en duizenden andere homo's
> verzonnen worden. Ook in andere islamitische landen om ze op te hangen,
> te stenigen e.d.

Uiteraard, Fritz.

En als kinderen niet kunnen lezen, tja jammer dan !!

"
Iran laat zelfs kinderen stenigen
Henk Schutten, Het Parool, 21 december 2004

Twee Iraanse tieners worden door het islamitische regime in Teheran
geëxecuteerd. Het Hooggerechtshof veroordeelde één van hen tot de dood
door steniging wegens overspel. De ander, die op haar negende gedwongen
werd tot prostitutie, wacht de strop.

De islamitische wetgeving is onverbiddelijk. De Iraanse versie van de
sjaria schrijft voor dat alle vrouwen, ongeacht hun leeftijd, die
seksuele betrekkingen hebben gehad met een man met wie ze niet zijn
getrouwd, door steniging moeten woren omgebracht.
"

> ----- Original Message ----- From: "Dr. Marc-Alexander Fluks"
> <fluks at dds.nl>

Tuurlijk, Marc. Ze hebben een pracht van een rechtssysteem, toch !!

> Uiteraard dient een dergelijk misdrijf ook in Iran ver-

"Als" hij een dergelijk misdrijf heeft begaan, mogelijk. Maar ook de
doodstraf is bovenal buitenproportioneel en een schending van Mensenrechten.

To view this document on the Human Rights Watch web site,
please visit: http://hrw.org/english/docs/2005/07/27/iran11486.htm

Henk Elegeert