Hoe ontduikt een beetje terrorist de AIVD ook al weer ?

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Thu Jul 28 14:16:26 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Fritz van Rikxoort wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Een wrang voorbeeld:
> Sinds 79 zijn in Iran 4000 homo's en lesbiennes ter dood gebracht om hun
> ongelovige aard.

Die ongelovige aard blijkt toch nergens uit, Fritz ?! Eerder een stel
dwaze zichzelf gelovigen noemende die zich met het werkterrein van Allah
bemoeien. Zich zelfs in zijn plaats stellen en menen een eigen
(onzinnige) interpretatie daarop los te moeten laten.

We hebben dat eerder gezien, toch?

> Deze week werd bekend en getoond hoe twee jongens,
> kinderen nog, om hun homoseksualiteit werden opgehangen.

Afschuwelijk, Fritz.

> Een harde opstelling ontbreekt in Nederland tegen gelovige uitingen tot
> en met het doden van homo's. Het geloof wordt ten onrechte dwangmatig
> beschermd, hopelijk de laatste middeleeuwse stuiptrekkingen.

We lijken terug te keren naar het barbaarisme, en zelfs mede vorm
gegeven door zichzelf respectabele noemende democratieen. Blair bv.

> Maar Iran kaatst de bal terug naar aanleiding van rapporten van
> mensenrechtenorganisaties en een Brits rapport. Want hier worden
> onschuldigen direct geexecuteerd, zoals die Braziliaan in London.

Het toont met onmiddelijke inging het failliet aan van de stellingname
dat 'wij' het bij het rechte eind zouden hebben. Niet dus.

We hebben nog een lange weg te gaan. :(

Henk Elegeert