Van der Laan gekant tegen 'eigen' besluit (2)

Ger gmw.arts at HOME.NL
Mon Jul 25 13:04:31 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

We moesten positief geluid brengen las ik laatst hier.
Vooruit dan. Wat een geluk dat ze de acherkamertjespolitiek afgeschaft
hebben zeg. Het dualisme ten top kan je dit noemen. Men beslist nu in de
tweede kamer al waar een staatsekretaris voor of tegen moet zijn.
Ze was alleen aanwezig bij het gesprek als het over de belangrijke punten
ging? Of ging het juist over haar en voelde ze zich daardoor betrokken?

Pffffftttt, dat valt niet mee hoor, positief over ASO.

Ger