Geef je stem een positief geluid

Fri Jul 22 11:42:21 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Tjerk Jouwstra <tjouwstra at WXS.NL>:
>Je behoort momenteel tot de veelschrijvers hier.

 Je hebt gelijk. Ik schaam me diep. Maar ja, bij zo'n aanslag gisteren...
 bij mij verschijnen die dingen vanzelf op m'm scherm dus dan denk je 'ik
 geef het maar even door'. Altijd mensen die dan even CNN aanzetten of de
 BBC Worldservice... Gelukkig viel 't deze keer mee.

 Het leukste vind ik zelf dat natrekken van iets. Ik wist al een paar dagen
 dat Medy van der Laan in verband gebracht werd met Intelligent Design maar
 zweeg erover. Ik noemde even dat Na66 omdat dat op de D66-site wordt dood-
 gezwegen (het staat wel in 1 pdf-file op de D66-site, maar dat vindt men
 alleen met Google, niet met de D66-zoekmachine).
 Pas als ik wat heb (wist ik ook niet van te voren) meldt ik het hier. Anders
 zouden het verdachtmakingen zijn, lijkt mij.
 Okee, wat ik te melden heb is dan niet leuk - maar daar kan ik natuurlijk
 niets aan doen. De verantwoordelijkheid daarvoor ligt bij Thom de Graaf
 (aan de andere kant kan ik het best begrijpen dat deze bij een kandidaat-
 staatssecretaris niet gericht vraagt naar haar vorige levens, Atlantis,
 vliegende schotels en Intelligent Design).

 Ik beloof bij deze plechtig minder te zeggen en als ik iets zeg een leuke
 grap te maken (Balkenende loopt op de wallen, tikt er een hoertje tegen het
 raam, zegt Balkenende...). Zoiets dus.

 Maar ik verwacht als tegenprestatie dan wel normaal gedrag van dit kabinet.

 Marc Fluks, Amsterdam