Geef je stem een positief geluid

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Fri Jul 22 00:10:55 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Marc,

Je behoort momenteel tot de veelschrijvers hier. Maar je inbreng is vaak
negatief. Soms wind je je op en dan ga je in Kapitalen schrijven. Peter
vindt nog niet viel, als ik het zo mag samenvaten, want hij heeft nog maar
een bericht gepost. Voor D66-ers zijn al die commentaren van niet-D66ers, en
op deze lijst zijn dat er best veel, nu niet bepaald opbeurend. Voor net
meelezenden lijkt  me dat dodelijk. Dus: iedere dag een grap, en een
tekening van Joep Bertram, en dan met gevoel voor humor zeggen, dat
Balkenende nu gaat vallen, en dat Mevrouw Kaas en Mijnheer Van der Ham het
in een sandwichformule zullen overnemen.

Groet,

Tjerk