Geef je stem een positief geluid

Thu Jul 21 12:00:49 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Peter Slegers <pesl at iae.nl> stelt zich al adviserend voor:
>Kortom: geef je stem een positief geluid!

 Maar waarom doe je dat zelf dan niet ?

 Je komt hier binnenvallen (welkom) en veegt in je eerste bijdrage de
 lijstgenoten de mantel uit. Dat lijkt me geen goede wijze om tot een
 populaire stamgast uit te groeien.

 Het negativisme waaraan je refereert komt niet van deze lijst maar uit
 de maatschappij zelf. Het negativisme wordt sinds Paars-II aangewakkerd
 door politici dus het is in 't geheel niet vreemd dat het in een discus-
 siegroep van een partij die sinds 1998 met een korte onderbreking aan
 de macht is geweest aan de orde komt. Sterker nog: het zou raar zijn
 als dat niet het geval zou zijn.

 Wie, anders dan de critici, zouden niets liever willen dat er eens
 positieve geluiden uit Den Haag komen ? Ik teken er voor !

>In respectloze (recente) bijdragen worden personen, homo's en religies
>belachelijk gemaakt.

 ??

 Lijkt me van niet (je geeft ook geen voorbeelden). Opmerkelijk genoeg is
 dat overdreven homo-gedoe een van de belangrijkste topics op de D66-web-
 site,
    http://www.d66.nl
 en schopt de op deze lijst becritiseerde Van der Laan regelmatig onnodig
 hard tegen de religie. Dit soort dingen komen toch echt van buiten aan-
 waaien maar maken tegelijkertijd deel uit van het D66-wereldje.

 Volgens mij moet je eerst eens in het lijst-archief kijken voordat je
 je over deze zaken uit (kies eerst een password want dit is een beslo-
 ten lijst). Zie:
    https://listserv.surfnet.nl/scripts/wa.exe?S1=d66
 Of (veel beter):
    http://www.fluks.dds.nl/javascript/sidebar_d66.html