D66 en Rozenkruizer

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Wed Jul 20 08:10:49 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Kennelijk ontgaat je de strekking van de richting "biologische
psychiatrie". Het is toch echt de anti-Freudiaanse richting in dat vak. En
dan zul je je ook in een debat met datzelfde gefreud moeten begeven.

Maar laten we er maar over ophouden - 't is een zijpad van het gerozenkruis...

Wat mij eigenlijk het meest boeit is enig effect van het gerozekruis op Van
der Laan's beleid. Misschien dat ze zo meegaand is met de sterke mannen die
buiten haar om haar omroepnota fundamenteel wijzigden?
hv,u
------