Afschudding: Na66

Wed Jul 20 11:37:36 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Ik, eerder:

 Wim van de Griendt <W.E.vandeGriendt at UTWENTE.NL>:
>Lijkt me niet dat de Jonge Democraten er een bedreiging in zien, want er
>zitten volgens mij een aantal (oud) JD-kopstukken bij

 Een afsplitsing ? Feit is dat het op de website wordt doodgezwegen (of er
 zou iets mis moeten zijn met de zoekmachine).

 Ik kijken bij dat duurzame gedoe (inmiddels weten we dat duurzame energie
 de brandstof voor vliegende schotels uit het oude Atlantis zij - dat ver-
 klaart veel, zo niet alles). Maar er staat noppes. Kennelijk een mode-
 grilletje dat er tegenwoordig bijhoort. Zoiets van: 'Hier geloven wij ook
 heilig in.' De goedingevoerde new-agende liberaal weet dan precies waarin.

 Erik van den Muijzenberg <muijz at DDS.NL>:
     http://www.google.com/search?client=safari&rls=en-us&q=Arjan+Kleuver&ie=UTF-8&oe=UTF-8
 (...)

 Pink Nijmegen - COC ?
 Oh, m'n hemel weer nieuwe homo's. Net als bij Opschudding. Daar zitten we
 echt op te wachten... Die D66-website is er ook al vergeven van. (Daarom
 vindt die zoekmachine natuurlijk niets, die is overbelast).

 Martin Lentink <martinlentink at D66GELDERLAND.NL>:
>De groep kent binnen de partij een aantal aanhangers dat het aantal
>deelnemers aan deze lijst verre te boven gaat.

 Da's dan geen goed teken. Dit voegt immers niets toe aan de ellende die
 er al is.

 Ik meende dat D66 tegen leeftijds-discriminatie was... of is dit ook al
 weggeliberaliseerd ?