Afschudding: Na66

Tue Jul 19 22:36:23 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Ik eerder,

 Tjerk Jouwstra <tjouwstra at WXS.NL>:
>Maar wie zitten er achter, welke talenten?

 Oops... ik begrijp je vraag niet. Bedoel je de personen (zijn dat dan
 talenten ?). Die jongeren binnen D66 worden steeds conservatiever, lijkt
 het wel (die Jonge Democraten zijn niets, de Opschudders waren een ramp
 en dit Na66 lijkt me ook weer helemaal niets.
 Waarom komen al die conservatieve liberalen in hemelsnaam bij D66 ? Ze
 nemen de partij over, hebben het hoogste woord en richten de partij ten
 gronde met dat rare kreten en dito gedrag. Waarom stichten ze geen eigen
 partij ?

 Maar wat me wel opviel: deze groep wordt doodgezwegen op de website van
 D66. Kennelijk zien zelfs de Opschudders en Jonge Democraten er een
 bedreiging in...?