Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Sun Jul 17 08:59:33 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ach Marc,

Al dat geleuter over mysteries en jezelf etc. vind je ook terug in
managers-pepboeken. Pleelectuur bij constipatie - het vage doet de harde
dr..... vergeten, en dan gaat het beter. Biologische en mechanische
metaforen ontspannen de mensch - denk je dat alles buiten jou om gebeurt.

Wat ik even op die site las, deed me overigens niet aan de KKK denken, meer
aan opengezaagde kloosters met indolente monniken die onverstoorbaar
doormurmelen. Iets voor een Italiaanse film uit de 1970s.

hv,u
------