Hoe staat het er ook alweer voor met... De oorlog tegen het terrorisme

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Tue Jul 12 21:32:09 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Nou zo gek is Henkie niet, Mark. Ik denk dat Markje gekker is, nonchalant
met zijn leven omgaat.

Een recent voorbeeld is de dubbeldekker-bus die vorige week in Londen werd
opgeblazen. Blijkt dus dat de overlevenden wel degelijk een "buitenlandse"
man lange tijd zenuwachtig in z'n tas zagen graaien. Bleek dus de
zelfmoordenaar-met-bom te wezen, die notabene als vermist werd opgegeven
door z'n familie in Leeds. Zo zijn (de) daders opgespoord, volgens het
laatste nieuws.

Kortom, alertheid en kordaad optreden hadden levens kunnen sparen. Kleding
en haardracht zijn niet bepalend, dat weet intussen ook allang iedereen die
niet exclusief bibbert voor baarden en hoofddoekjes.

Politieke correctheid kan verdomd arrogant, pardon, elitistisch wezen.

hv,u
------