Hoe staat het er ook alweer voor met... De oorlog tegen het terrorisme

Dik geensloof at YAHOO.COM
Sat Jul 9 08:31:16 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dat zal zo naar jou overkomen, omdat je weet hoe inept
en wereldvreemd de hollandse overheid dikwijls is.
In dit geval denk ik dat je er naast zit. Door deze
ondemocratische actie "koos" de Nederlandse kiezer
(weer eens) in overgrote meerderheid voor iets waar
hij het op geen enkele manier mee eens was.
Een fait accompli. De andere kant heeft het simpelweg
gezien voor wat het was, positieve ondersteuning voor
een compound lie.

Lenny wiens middellange geheugen nog prima in orde is.

--- Erik van den Muijzenberg <muijz at dds.nl> wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> de EERSTE
> een verdwaalde
> beeld op
>
> Kortom, de clueless meeloper in optima forma.
>
> Erik vdMb

> Dit bericht is verzonden via de informele D66
> discussielijst (D66 at nic.surfnet.nl).
> Aanmelden: stuur een email naar
> LISTSERV at nic.surfnet.nl met in het tekstveld alleen:
> SUBSCRIBE D66 uwvoornaam uwachternaam
> Afmelden: stuur een email naar
> LISTSERV at nic.surfnet.nl met in het tekstveld alleen:
> [...]

Sell on Yahoo! Auctions – no fees. Bid on great items.
http://auctions.yahoo.com/