Fw: NRC Handelsblad - Binnenland: D66 wil afspraak over media 'corrigeren'

Fri Jul 8 23:03:34 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Tjerk Jouwstra <tjouwstra at WXS.NL> forwarde de URL,
 http://www.nrc.nl/binnenland/artikel/1120798853344.html
 met daarin:
>Het voortbestaan van Nova staat ter discussie omdat het kabinet de
>belangrijkste financier, de Nederlandse Programma Stichting (NPS) op wil
>heffen. Dit is onderdeel van de kabinetsplannen voor een nieuwe publieke
>omroep na 2008. (...) Volgens D66'er Bakker werden de programmatitels in
>het document slechts 'ter illustratie' genoemd.

 Ik weet niet meer welke krant het vandaag was maar ik heb vandaag een
 artikel gelezen waar in stond dat Radio 4 door het plan van Van der Laan
 dreigt te worden opgeheven. Alleen Tros en Avro zouden erop willen uit-
 zenden maar er is in de nieuwe opzet nauwelijks nog geld voor.