Duurzame energie: Waar wordt zonnewarmte gebruikt om pepermuntjes te maken ?

Dik geensloof at YAHOO.COM
Fri Jul 8 20:35:36 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

lenny min of meer eronder

"Dr. Marc-Alexander Fluks" <fluks at dds.nl> wrote:
REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk Vreekamp :
>Ik hoop niet, Marc, dat je na het aardgas en Borssele debakel van D66 de
>fractie op nieuwe ideeen brengt met je inpolderingen.

KNIPKNIPKNIP

Maar men doet
niets. Men babbelt wat over CO_2 en broeikaseffect (heeft er dus niets mee
te maken) en over 'Duurzame Energie' (bestaat niet), zet een windmolentje
neer (dan staat er in elk geval wat ook al levert zo'n ding niets op) en dat
is het dan.

Persoonlijk ben ik voor kernenergie. Daar doet men dus niets aan. Maar ook
aan de andere optie - een groot gedeelte van het landoppervlak opofferen
aan de energiewinning - doet men niets.

Ergo: politiek = niemand doet wat.
En dat jaren achtereen.

Begin Rant
Nou Marc je bent wel weer errug negatief voor wat betreft de politieke daadkracht.
Nog niet al te lang terug heeft de eerste kamer een brede discussie gevoerd over het al of niet aftrekbaar houden van de Fiets in het woon werkverkeer.
En what about de Hoge Raad die het niet nodig vindt om kasgeld te accepteren bij parkeermeters.. "Die buitenlanders kunnen toch zeker wel een parkeerkaart kopen..." Ze gaan er vanuit dat de meeste toeristen hun weg wel weten om zo'n kaart te bemachtigen zeker...
Ja omdat het altijd zo lekker duidelijk staat aangegeven zeker!

Dus Marc het is niet zo somber als het eruit ziet.:-)
Waar in jah'snaam hebben ze Donner eigenlijk gevonden?

En hoe wereldvreemd is die Hoge Raad? Of is hier moedwil in het spel om de burger en de toerist een financieel oor aan te naaien?
lenny
End Rant

http://mail.yahoo.com