Van Aartsen wil de boel weer eens omdraaien

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Tue Jul 5 07:52:49 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

1. Dat ketens breken feest is Surinaams.
2. Dat er cross marriages zijn tussen Creolen uit Suriname en de Antillen
betekent dat lang niet alle (voormalige) rijksgenoten de pest aan mekaar
hebben.
3. Dat de Surinamers op de Antillen scheef worden aangekeken heeft te maken
met de koloniale arbeidsgeschiedenis: de S hadden de naam harder te werken etc.
4. Dat Leerdam zich tussen schreeuwende Bouterse-aanhangers beweegt is
gewoon politiek opportunisme.
5. Mijn mensbeeld is immer kritisch of skeptisch met een positieve
boventoon. Kortom, ik hoop er altijd het beste van, totdat...

En quoten tussen andermans teksten vind ik verschrikkelijk, ook voor de
beantwoorder.

hv,u
------