Helaas, het komt uit: D66 3... maar dat is g e w e l d i g

Sun Jul 3 08:59:55 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Ik van de week:
>M'n website is down dus het plaatje houden jullie nog tegoed.

 De servers zijn weer up. De plaatjes staan op,
    http://www.fluks.dds.nl/peilingen/

 Overigens komt de 54 voor Aso van nu overeen met de 54 voor Paars na
 Paars-II. Een teken aan de wand...     :-(

 Ger Arts <gmw.arts at HOME.NL>:
>Wees eerlijk tegen de mensen die je gekozen hebben en durf te zeggen, we
>hebben ons verkeken en hebben daar spijt van. Breng de moed op om te
>zeggen, hier gaan wij niet mee door.

 Maar het tegenovergestelde gebeurt dus. Bij het Oog, gisteren, vond Van
 der Laan (de manische) juist dat D66  g e w e l d i g  bezig is. Eindelijk
 zat er schot in de zaak, eindelijk gebeurt er eens wat... H e e r l i j k !

 Als men nou tijdens Paars eens zo dapper was geweest ? Toen was het ook
 allemaal  g e w e l d i g . Nog nooit was het zo goed gegaan in dit land.
 En nu gaat het ook weer  g e w e l d i g  - eigenlijk is de ganse wereld
 g e w e l d i g . Kortom: er is iets mis met het volk. Dat mort maar en
 mort maar... kijk toch eens  h o e  m o o i  alles is. Dom volk, het gaat
 f a n t a s t i s c h  met dit land ! (Vergeleken met Van er Laan ben ik
 de antichrist, zoveel is me wel duidelijk).

 Aso wil uitstralen dat men blind voor de werkelijkheid is. Alles klapt in
 elkaar, men is daar zelf verantwoordelijk voor en het ganse volk schreeuwt
 het uit - maar de verantwoordelijken houden zich blind en Oostindisch doof.
 Van der Laan (zowel de manische als de rozenkruizer) is net zo wereldvreemd
 als Balkenende en Donner.

 Maar waarom zou iemand zoiets willen ? Is men getraumatiseerd door Paars ?
 werkt de haat jegens de PvdA als een PTSD - zoals vele Nederlanders het-
 zelfde bezig zijn op te lopen door Aso (PTSD=PostTraumatisch Stress Syn-
 droom) ?
 Waarom deed men dan tijdens Paars geen bek open ? Ook toen ging men maar
 eindeloos door met de ellende. Het is momenteel wel even een tikkeltje
 ERGER dan tijdens Paars, dames en heren te Den Haag ! Paars-II valt vol-
 komen in het niet bij Aso-II. Paars-II was gewoon een vreselijk slecht
 kabinet; aan Aso-II kleeft een luguber gasluchtje. Aso vernietigt immers
 mensen.

 Maar dat is kennelijk  g e w e l d i g  !

 Marc Fluks, Amsterdam