OZB 2005

Lenny Bruce lennybruce235 at HOTMAIL.COM
Sat Jan 29 09:40:02 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Welcome to the Club Fert,

Waarden en normen, betrouwbare overheid, parkeerbeleid, zijn termen die me
zo te binnen schieten. Een voor een gaat iedere lijster voor de
overheidsbijl.
Wat nou interessant zou zijn is te horen wie er op deze lijst een uitkering
heeft, wie een overheidsbetrekking, en wie er voor een particulier productie
bedrijf (of zelf een bedrijf(je) heeft dat niet meer dan max. 10%
contractueel of anderszins voor die overheid werkt.
(AOW'ers zouden als selfemployed tellen)
Het is geen wetenschappelijk onderzoek, maar met ong. 100 mensen op de lijst
toch wetenswaardig. Ik wed nog geen 20% valt in de laatste categorie!

Lenny is en was selfemployed als 1 mans bedrijf die dus niet voor een
uitkering in aanmerking kwam toen hij meer dan 1 jaar stuk was en groot
onderhoud behoefde. Terwijl hij altijd (onvrijwillig) premie's betaald had
voor precies zo'n calamiteit!
You gotta love it!

Talk with your online friends with MSN Messenger http://messenger.msn.nl/