Dossier Donner

Lenny Bruce lennybruce235 at HOTMAIL.COM
Sat Jan 29 04:10:45 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

In het algemeen ben ik niet zo'n voorstander om de persoon te spelen. In het
geval van Donner maak ik een uitzondering.  Bij NOVA zit hij met een button
van "Beter Tolerant" stijf in het pak. Hij begrijpt er dus echt geen flikker
van, is ook een beetje ondeugend dat hij het Oranje Bandje niet draagt.
Klinkt bescheten, heeft het over Mijnheer van Gogh. Uit zijn bodylanguage
kan je zien dat hij anal retentive is.
What a Guy!

Lenny
If Ignorance is Bliss have a Lobotomy,
Donner heeft kennelijk die ultime konsekwentie genomen.

MSN Search, for accurate results! http://search.msn.nl