Donner gek geworden! - ik mag niet meer naar Schiphol

Lenny Bruce lennybruce235 at HOTMAIL.COM
Fri Jan 28 01:13:14 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Marc.
Door de voorgestelde maatregelen van Donner et al, wordt God aka Allah de
facto boven de Staat geplaatst. Een groot deel van het gelazer komt (weer
eens) uit dogmatisch "geloof" voort!!!!!
De Stillborn christian Bush, de selfrighteous Mohammed B., de paus met zijn
onhoudbare posities maken mijn, niet gelovige, lijden ondragelijk.

Lenny
To each his lot and none is light!

>God boven de staat is een probleem in de VS, Allah boven de staat in
>Iran, maar in Nederland is God gelukkig uitgerangeerd. Het probleem is
>veeleer de Staat boven de burger....
>
>Groeten,
>Mark Giebels

Play online games with your friends with MSN Messenger
http://messenger.msn.nl/