Hirsi spreekt !

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Wed Jan 26 01:48:16 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk,

Laat ik toch eens op jouw argumenten ingaan. In onderstaande verwijder ik,
wat niet relevant is, en onderschrijf ik jouw scherpzinnige en eigenlijk
niet te overtreffen bemerkingen:

> Dat kan dus niet, immers de Islam op zichzelf is passief.

Een pars pro toto, kan dat? Erger is een kwalificatie als : de Islam maakt,
dat mensen agressief opereren.

> Lijkt me een onjuiste formulering.

Je bent te nieuwerwets, de oude bijbel kent het sterke werkwoord lezen nog
in deze betekenis. En daar waar de religie om de hoek komt kijken, moet je
op tekstexeges terug vallen.

> ???
 !!!

 De arabieren zijn rijk geworden door onze behoefte aan

> Over welke arabieren hebt je het dan, Tjerk?

In ieder geval niet over de berebieren.

11111> Aanmelden: stuur een email naar LISTSERV at nic.surfnet.nl met in het