Hirsi spreekt !

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Wed Jan 26 01:22:02 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Mark,

Wellicht moet ik weer wat meer dan alleen het vlees aansnijden en dan ga ik
voor een fijne bordeaux rode spencer, waarmee ik  a la Thijs Woltgens zonder
problemen in de rechts conservatieve PvdA kringen kan verkeren, of op een
zondagochtend in de DOMkerk bij de beter gemotiveerde CDA aanhangers, en
anders wel op de maandagavondborrel bij de middenstanders in het middeleeuws
paleis Loven, die zich en passant VVD noemen. Mijn blanco spencer zal bij de
SP met tomaten rood besmeurd worden, en met Wilders gaan we het te gek
fohnen.

Groet,

Tjerk