Hirsi spreekt !

Wed Jan 26 01:14:54 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Succes... dan maar :)

Al snap ik de strekking van je bericht en dat rare woord niet, noch of je
moet nadenken over het dogma als zodanig, of over welke situatie nu meer of
minder van toepassing is. Het ligt meestal heel subtiel. Timing en kansen
inschatten. Wie niet waagt die niet wint. Enzo. Ook in WOII. Daar ging het
zo'n beetje over. En nu meestal weer, helaas.

Fritz