Donner gek geworden! - ik mag niet meer naar Schiphol

Wed Jan 26 00:53:14 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik had mijn id niet bij me bij die arrestatie en geen politieagent vroeg
iemand zijn id. Het potje centimeters en minuten parkeren en drie kilometer
te snel hogen we maar op, als de controles net zo overbodig miereneukerij
worden. En je adviezen zal ik uitproberen als ze me erom vragen... Ik zal
net doen of ik nog normaal ben...