Hirsi spreekt !

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Wed Jan 26 00:34:59 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Mark & Marc & Spencer,

Naar aanleiding van onderstaande quote (niet die van Spencer):

> Precies ! Dat is mijn punt dus ook. Vandaar dat veel conservatieve Joden
> zeer progressief denken als het over dit soort zaken gaat.

Het komt mij voor,dat de Islam agressief opereert. Als ik Segou lees over
Afrika van drie eeuwen geleden, lees ik een agressieve Islam die haar geloof
met gewapende hand wil verkondigen, betaald door de arabieren. Tegenwoordig
is het niet anders. De arabieren zijn rijk geworden door onze behoefte aan
olie en investeren dat in hun geloofsverkondiging, die even zo goed aan
anderen tegen wil en dank wordt opgelegd.

En daar heb ik dus iets tegen.

Groet,

Tjerk Jouwstra