Hirsi spreekt !

Mon Jan 24 23:34:26 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Maar jeetje, Marc,

De theedrinkmethode leidde tot een miljoen of zes dode Joden en meer en
dezelfde praatmethode tot Zrebrenica en meer, nota bene met wapenboycot
tegen één partij.

De veronderstelling dat grenzen trekken aan onverdraagzaamheid en erger tot
escalatie leidt en toegeeflijkheid aan chantage en terreur niet snijdt
gewoon geen hout.

Fritz