Hirsi spreekt !

Mon Jan 24 22:47:34 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik ben het gewoon eens met al degenen die het gevaar zien in gelovige
onverdraagzamen, Marc,

En niet omdat ik homo ben of veel vrienden heb in alle buitenlanden.

De Amerikaanse fundamentele christenen zijn trouwens net zo gevaarlijk
moslimfundatmetalisten hoor. Zij geloven dat ze de waarheid in pacht hebben
en dat de duivel gevaren is in mensen die mens zijn. En Zeeuwse
gereformeerden die hel en verdoemenis preken over je oma als ze overleden is
aan kanker zijn natuurlijk net zo erg. Machtsmisbruik is hun hobby, zelfs op
een begrafenis.

Fritz