'De FNV moet jongeren rechten geven'

Ger gmw.arts at HOME.NL
Sat Jan 22 08:58:21 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Fijne vakbondbestuurder omdat te roepen over werkende mensen die geen lid
zijn van haar vakbond. Het overgrote deel van de Abvakaboleden zijn mensen
die geen WW krijgen maar wachtgeldregelingen kennen of andere
rechtspositieregelingen.
En waarom zouden mensen die bv. 30 jaar WW-premie betaald hebben ook meer
rechten er aan mogen ontlenen dan mensen die er nog maar net enkele jaren
aan betaald hebben?
Wat een onzin trouwens dat de leeftijd een doorslaggevende factor is. Het
gaat erom hoelang je gewerkt hebt. De leeftijd is alleen van invloed op de
vervolguitkering.

Ger